Total Pageviews

Aug 24, 2009

TeRHaRu....

Hai Sume...
dh lame xtls kt cni kan..hheheh..mls la plok...tp ari nie aku semangat cket sbb dpt coment dr jiyah..heheheh..terharu rase..tq jiyah hikhihkhik...malu le jiyah...ok x wane nie?skt xmate lg?
cne nk add kome nie?xreti arrr...

nie nk cite2 bln pose nie...Alhamdulillah..dh 4 hari kt b'puasa.
sahur pertama ngan family shah...penuh rumah aku kali nie...mentua aku pose pertama kt umah anak die kt kl, cume sahur je kt umah aku...sekali shah marajuk sbb mak die xbkk kt umah aku...
esoknya dh dipujuk ktorg pun bebuka pose la kt umah abgnya kt kl,
aku ngan shah kene buli bakor ikan sbb lmbt dtg..kul 5 baru tecongok kt dpn umah, bkn nk ngulor wei, laki aku la nk tgk cite ntah ape kt tv3 ptg ahad tuh...cite indon ...aku lg sonok...xyah nk pikir nolong ...hehehe..menantu ke hantu la nie..
bakor ikan smpai xnmpak rupe...hangus..tp leh mkn lg..heheheh..
sedap mkn ramai2 nih...kul 9 aku dh blk, sbb sok kan keje...
sggh mcd drive tru kt highway bl big mac bt sahur..huhuhu...

Ini bermakna slama 4 hari pose aku xpenah msk lg....hahaha...bagus btul, tambah2 isnin-jumaat keje, lagila sdp aku membungkus...
mgg nie nk blk gemas umah kak ipar, mgg dpn mybe blk perak..yuhuuu..syioknye....tingin nk mkn apam ayu mak bt...

No comments:

Post a Comment