Total Pageviews

Aug 31, 2009

NgaNtUkNye...

Ngantuk giler arini...dgn keadaan cuaca nun di luar sane lg tambah berat mata aku nk bt keje...adoyaii..

smlm smpi umah dkt kul 1 pg, jln jammed tambah ngan cuaca hujan, maka aku yg dok sblh nie dok tepekik telolong, mane taknye bwk kete mcm nk belumba..besala laki aku, pelumba haram..huhuhu...aku bg limit xlbh 100/jam tp xde maknenye. kalo ade sayap kete mau terbang agaknya..huhu...

pg td sahur pon xbgn, mentua aku ada bekalkn lauk pauk.. ade dok lam peti ais 2, mau keras kot ikan percik bt smlm...aku dh ckp xyah bkalkan, tp besela org tua, sume dibaginya...heheheh...
mls nk bgn lgpun smlm siggah rembau jap, ade kedai mkn terapung lam tasik, ntah ape nama ntah, order satay, sdp gak ...dh kenyang mls nk bgn sahur.

Bnyk cite tp gambar xde, mls nk snap la plak, hari sabtu ritue aku blk gemas umah kak ipar, disamping ngantar mentua aku, dok sane 3 hr 2 mlm, smbt merdeka pon kt sane..hehehe
Mcm biase bile blk sane mcm2 ktorg planing nk msk, nasi kerabu mmg wajib kalo aku g sane, bt ayam bakor, ikar bakar..huihhh...sodap giloss..abg ipar aku bt sambal pelam..terangkat buntot..kikiki..

1 comment: