Total Pageviews

Oct 7, 2010

Setahun Sekali



Gamba cam sengal yg xde kena mengena ngan cite..

Bertemu kembali ngan mood baru utk mencoret, mencurah, menulis kt blog usang ni. uiiii lame tullah aku tinggalkan ini blog. malas la wei malas nk nulis..idea bnyk. mencurah2 tp tebal betul tahap malas aku nih..ok2 lupekan...kita mulakan ngan mood baru ok.

Aku rasa bulan nie adalah bulan yg palingggg bz bg aku. dahla badan pon asik seram-sejuk je kejenya..dugaan2. ni yg nk beli susu colestrum nih..bg kuat cket antibodi..baru bertenaga nk update blog..ecehhh..alasan pulak..mahal oo susu 2...smlm dh rengek2 ngan laki aku psl bdn nie asik penat jek... alasan nk mtk duit bl susu colestrum 2 la..ha hambek ko. aku blk yg kena...katanya aku malas nk exercise. suka bg alasan bila dia srh aku bt air..mana xnya ko, aku br jek nk duduk adekah dia srh bangun blk buatkan air utk dia..hadoii...malas la aku...tp buatla jugakkan..ate kata nk jd isteri solehhahahakannn....layankan jek selagi leh layan.

Semalam jgk (malam td) a.ipar (abg shah la) ada bt bakar2 sate.berasap aku mengipasnya...dhla hazab batuk ni xabis2 lg..xpe layankan jgk..bkn selalu 5 thn sekali..hahaha...bnyk ko sate..beratus2 yg nk nganbiskannya bape org je..aku kalo dh xsehat satu pon ssh nk abis..telanla jgk aku 4 cucuk 2pon senak dh perut ni..mana nk tahan batuk lg, nk mkn lg..hadoii...gamba xde ye..pasal apa. aku ngn shah sibuk dok ngipas sate...lgpon kamera rosak weii..ni 1 lg...nk kena bl ke baiki..huiii bnyk duit ko nk bl2 ni...korang ingat tau kamera jgn smpn keta, letak atas peti ais pon xleh..aku 2la bengong..simpan lam keta apehal..kan dh rosak...tpkan kamera 2 dh lama sgt..dh 6 thn aku guna..masa mula bercinta ngan shah dulu2...2psl rosak..kalo org kaya dh lama buangkan..so aku ni xkaya..maka simpanla wlaupun dh rosak.

ok jmpe next entry...










No comments:

Post a Comment