Total Pageviews

Dec 1, 2010

JJ Card @ JJ Maluri

Uihhh..semalam adalah hari bonus sedunia...yeehaaaaa.
Dan semalam jgk ada JJ Card Kt JJ Maluri Cheras.
Dan semalam jgk ramai gile org kt JJ 2..plg ramai adalah kaum cina..bnyk betul duit diorg..ishhh conpius plak rasa...

Aku mmg dh niat nk bl something utk ayah aku. mmg dh berjanji pun, maklumla org akan memulakan hidup baru..ermmmm... Plannya nk cr kt Nilai 3 je, tp bila memikirkan kualitinya emm...xjadila nk bl..penat je g merayau2 kt Nilai 2. smlm mmg aku mencari barang utk family day opis aku ni.smpai pening2 la mencarinya...alang2 mencari brg opis aku selamla cket brg aku tp malangnya habuk pun tarak.

Minggu nie mmg bz giler la kan sbb wekend ni bnyk aktiviti..blk umah pon ari dh mlm. smlm nak x nak kena cr jgk barang 2 sbb mmg dh xde ms dh. arinie n esok je last aku nk menyetalkan keje2 opis nih.

Lalu sesudah magrib kuarla kami laki bini. Niat nk g yg dekat2 je. Kt JJ Equin Park @ Balakong, yela jln jem giler kt sg besi nun..stress rasa. Tp dh namanya xleh berenggangkan..cam biasa dijah rojer aku aku rojer dijah lalu ke Ampangla destinasi aku lg kali nie. skrg itu je tmpt kami..hu3..cdg nk ke jj Keramat tp masyallah jalan sesak nk mampos..bncg2 al last p JJ Maluri la lg dkt.

Smpai c2 mmg stress ok. pelik bin ajaib jgk, dh mcm ada pesta, ms 2 mmg xtau ada JJ ada bt JJ card. mgkn ni rezki aku dpt bl barng dgn harga less yg melampau..pueh ati makcik tau..dapatle rembat set comforter 1 utk ayah & 1 set bedsheet utk saya..hoyeyyyy...

Dapay voucher 20 hengget tp aku xhambek sbb malas nk beratur pnjg sbb kaki dh senget sebelah. hu3 rugi oooo...lupakanlah..

Aku bkn bl bnyk barang pon..ala2 light gitu, mokcik xdak duit la, ni pon sbb nk meraikan ayah yg akan memulakan idup br..tetttttt....hehehe..layankan ajer..
Ok la nk balut hamper nk adiah utk family day lusa...biziiiiii la pulok..hu2..
Eh, arinie last tau JJ card 2..apalagi cpt2 serbuuuu...

psssttt: Gamba xde nt mgg dpn kot upload. kena pasang kt katil dl..baru santek..hehehe..tunggu eh.

No comments:

Post a Comment