Total Pageviews

Mar 9, 2011

Al-Fatihah Arwah Azizan Azirid

Terkejut baca paper Metro hari nie.

'Polis Mati dek Kencing Tikus'

Keluarga arwah merupakan jiran/kawan baik/kenalan keluarga aku sejak kecil lg. Dulu masa aku kecik2 kami dibesarkan di Ipoh, Rumah lama kami kt Kuaters Politeknik Ungku Omar. smpai skrg aku masih ingat lg. Arwah mmg rapat dengan Ayah n arwah mak aku, yela kan, gaji dulu xsama mcm skrg. Arwah mak selalu cite susah nk dpt jiran mcm keluarga arwah nie, kami dh mcm adik-beradik. Sekarang masing2 dh bertukar, family aku di Lenggong, dan merka di Kuala Kangsar.
Arwah Azizan ni plak kwn main pondok2 aku masa kecik2 dl, main kawen2...aduhhhh sedihnya sbb baru tau dia meninggal.
Kali terakhir jmpe ia masa raya puasa thn lepas, ms 2 aku mmg tekejut tgk dia, dh berpuluh2 thn xjmpe, sekali jmpe semua dh besar2. kami jd malu sendiri. Cepatnya masa berlalu.
Alfatihah buat Allahyarham Mohd Azizan bin Azirid yg tlh kembali ke Rahmatullah pada malam semalam akibat virus kencing tikus
Al-Fatihah....

No comments:

Post a Comment