Total Pageviews

Oct 18, 2010

DaH JeMu aHHhhh..


Korang rasakan antara masak sndr dan makan luar bile dok berdua cam kami nikan..mana lbh untung??? kekadang naik konpius dh kami somi istri. dan aku pon naik jemu sangattt dh asik mkn luar je...idokla mahal pon bile kami mkn luar, mkn 2 org kekadang xsmpai 15 hengget pon. maklumla bujet cket makanan pon ala2 kedekut gitukan...huhuhu..

Tapi 2 la, laki aku 2 aku pon xtaula, blk keje je trus keta meluncur dgn derasnya ke kedai makan nun..bkn aku yg mntak pon. aku pasrah je, msk pon i xkesah, xmsk lg i xkesah..extra suka lg ada..blk umah siap senyum2 kambing lg sbb xpyh nk g dapurkan.nt basah2 baju abis taik lalat tang perut baju 2...muahaaahaha...

Bila aku msk sokmo xpenah abis, bkn bnyk pon msk nasi, 1 pot setengah je, ala cup yg plg kecik 2. sayang nasi xabis oooh..dahla beras mahal.. org kaya cam laki aku mana mkn beras cikai2..beras mesti mau import siam ohhh..belagak sungguhhh org kaya camnikan. aku xkesah. aku kaya kasih syg.miskin duit..muahaahaha..padahal dua2 xde duit.tp kaya kasih sayang..kira kaya la jgkkannn...hahaha..

Bila dh mkn luar lewat petang, mlm harus la lapar kebulur pulakkan..tambah2 bila usus memasing besarkan..usus je bsr, perut kecik je..haha...lalu menggelupurlah kami. sibbaik mlm2 santapan ada..teh o ngan biskut kering..huhuhu..apalagi mentakkedarahlah kami anak beranak...kalo bernasib baik dapatlah kami makanan dari jiran sebelah...korang xtau kan..jiran sebelah kami ada buka kios kt mines wonderland..ala kios makanan Jepun..sedap ooohh..aku bila mlm je mngidam..bila mengidam je mesti mlm..sbb bila mlm dpt mkn free...hahahha...ala balance2 yg xabis.kami tolong abiskan...sonokkan dpt jiran yg baik hati, pemurah pulak 2..

Haaa...kalo nk cube leh la ramai2 kita ke mines..kios dia kt bwh Mc D je..kedai tepi lif ..xpon kalo korang nk pegi roger2 aku, nt aku bwk ehhh..leh mkn dan tmpang sekaki...xbegitu..?? yg plg aku suka..takoyati miami...sedap xnama dia..cam nama org jepun kan..miami 2 saje je aku tambah sndri..hahaha...ni gambar takoyakinya...sedap x???



Gambar mmgla xcntik sbb guna camera yg murah..cee tgk real..meleleh air liur oooo...







3 comments:

  1. ayuuuuu. time student dulu aku suka sangat mkn takoyaki ni. kat ipoh mana ada sob sob

    ReplyDelete
  2. mohle dok Kl ari2 dpt mkn...dengo angin2 sepoi mgg lps ada trn KL..ngape xsinggah?

    ReplyDelete
  3. nama pun angin sepoi, x jadi turun le tu. kalau ribut, baru confirm. hehehe membe aku cancel last minute ;(

    ReplyDelete