Total Pageviews

Oct 17, 2010

Weekend Yg Happening


Weekend mmg hari utk berjimba-jimbaan. hehehe...Bestullah dpt kwn yg sgt prihatin cmnie. Sll bt suprise kt i tau, malu sgt. Mak Izz pandai yeee..timme kasih bebanyak sbb the chiken rice shop...bukan sekadar nasi ayam. kokkokokok..

izz ngan cik ayu jln2 tgk toys..

Pagi Sabtu ritue, biasala kan..bangun lewat. tambah2 tika berada dlm keuzuran. Si suami pegi keja pon xsedar. Dok membongkang je kan. Alih2 badan, geliat2 cket. pndg kiri kanan, org kesayangan hamba xde di tmpt yg sepatutnya, apalagi menggelabahla jgkkan. Rupa2nya hari dh kesiangan, terpikir seketika rupe2nya si dia dh pegi keja. kecian si suami pegi keja hny bertegukkan air liur. insaf seketika..dlm hati berjanji.xkan berlaku lg perkara sebegini. ecehhh...bukan slh aku, dia yg xbg msk..sbb dia nk suruh isterinya tido puas supaya mlm nt xmeragam. hahahha..xdela..mmg semenjak 4 menjak nih malas gila nk msk weh..mls tahap gaban..melainkan kalo ada org nk dtg rumah..terpaksala tnjuk keteroran skill memasak aku nie.muahahhaa...


Seronok pabila sesekali dpt membujang bersama kwn. bertambah seronok apabila dpt kwn yg sentiasa memahami keadaan kt..ececehhh...dan bertambah sonok apabila kwn itu dpt belanja kt..muahaahaha...mak izz mmg baik hati. Pepagi bt suprise, bt hati cik ayu ni terhibur dikala berduka, cewahhh...sibbaik cik ayu xtekejut beruk lalu pengsan..hahahaha...

Lalu ber3 la kami ke alamanda. Jalan2 menghirup udara aircond, mkn2 dan window shoping..nikmat terasa pabila berjalan sambil bawak budak kecik. izz dasuki yg tomel, dahla tomel, xbnyk karenah lak 2. very the good boy. sgt behave la izz ni tau..buat cik ayu kagum padanya..kalo dpt 10 org anak cmnie pon sy xkesah. Semoga izz membesar dgn sihat n menjadi anak yg soleh bt mak dan abah.

Ptg dlm kul 3 pas berjalan ngan mak izz, pulanglah kami ke pangkal jalan, sbb mak izz ada hal plak ptg 2(nk gunting rmbut izz). Elok2 je aku masuk masuk, suami tersayangku pun smpai, smbil tersengih-sengih ngajak aku kuar plak...aloloo...penat ohh..katanya dh janji ngan ngan iwan suami si dijah nk main bowling...
Ohhhhh..berjimba sakanla kami laki bini ari 2. Sampai kul 11 mlm br sedar diri nk blk umah memasing. 2 pon sbb kakiku dh skt utk bejalan lg. kalo x, mau kereta kami meluncur ke KL nun. menikmati pemandangan nyah2 yg ada di sekitar lorong haji taib. suka beno aku tgk nyah2 2..bt geli hatiku ini..hahhaa....ishhh..melalut lak..nie kes sbb rindu kt lorong haji taib la nie. dh lama xpegi. weiii..jom sape nk meronggeng lg.. yukk kt p bt serbuan..hu3

Cite ngan si dijah xabis kt sini je. keesokan arinya die kambali ke Putrajaya lg atas alasan nk solat kt masjid besi. tipu ahh..padahal nk jmpe aku lg..muahaahaha...ate dh xde koje lain dh kami nie. kalo dok umah asik nengok muka sama jek, 2 yg berlaku pergaduhan ala2 manja gitu antara si suami dan si isteri. Maka kami pun sambung berjimba-jimba di rumah aku sendiri sehingga jam menunjukkan ke angka duablas tengahmlm.hu3....Maka dengan itu, hari ini adalah hari palingggg lewat aku smpai opis akibat keletihan yang teramat sangattt akibat mimpi tersepak bola bowling smpai kaki terseliuh..huaahahaha....





Gambar akan diupload dikemudiaan hari disbbkan guna camera diorg. Gamba wajib ada ohhh...sebagai bukti kata mak izz...





4 comments:

  1. haha...gambo aku dah upload kat blog
    ayat yang aku tak tahan:
    suami pegi keja hny bertegukkan air liur (?????) kenyang kah?
    seronok pabila sesekali dpt membujang bersama kwn.
    hahaha...bujangkah?
    gambo izz yang dah jadiz maizz (mawi + izz) pun dah di upload..
    kome nih dah kena jampi lorong haji taib tu..hehhe...

    ReplyDelete
  2. ishh kenyang la kot.sampai xterkata..huk3..bujang seketika je hahaha..2ar aku dh tekena sumpahan lorong haji taib...hahhaa...bukan pe tgk gelagat nyah2 sekalian 2 bt aku geli hati, tambah2 bile laki aku nk ngorat..kemain liuk lentok bdn diorang..hahaha...

    ReplyDelete
  3. ooo..berjimba tak koling2 aku pung..sampai ati...

    ni yg makin rajuk nih... ;(

    ReplyDelete
  4. hahh sudah..cik odah dh merajuk..bkn slh aku mahupun mak izz ni salah andaian kot..ingat kamo blk kg, 2 yg xnk kaco. hu3..ok2 len kali mesti rojer2..JANJI!!!..

    ReplyDelete