Total Pageviews

Nov 14, 2010

Maaflah

Kepala dh ting rong...sakit ya hamat. wekend yg sgt full sampai bnyk aktiviti bersama kawan2 tertinggal . Harap dimaafkan. Sedara-mara dtg dari jauh sekali-sekala kena layan betul2. aku xkesah lakan. biarpun penat yg teramat tp rasa puas hati bila dpt layan diorang dengan baik di rumah. Tambah2 keluarga belah mentua.muahaaha...hipokrit betullah.

Umah dh mcm kapal karam, adatla pabila org dtg umah. mlm nie kenala kami laki bini mengemas, mendobi, mengemop.esok dh nk berangkat blk kg. Mlm ni kalo sempat nk mengurut kejap kt downtown cheras..smlm xsempat. Dh kuar umah tp blk semula sbb wallet xbwk.malas nk kuar blk, lgpon ujan lebat giler...tido lg sedap..heheh... Urat saraf aku dh keras ooo.. mana x nya berdiri memasak berjam-jam. pastu mkn pulut secara luar biasa..hu3..mlm2 semput...2 sbb aku jd gian urut2 nih.

Sorry Shima. Xsempat nk melawat booth kamu.sori sgt2. mmg xde ms langsung nk ke sana. Nt kt jmpe blk eaa..aku pun sgt terkilan sbb sgla yg direncanakan xjd..ewahhh..rencana yek. Dh mcm YB melawat kawasan plak. bz giler la kengkonon. mmg betul..xtipu xckp kakitangan aku..hehehe.

p/s : Sesape nk join p downtown mlm nie yukk...call aku sekarang jugak...
si jijah dh gian nk mkn sea food yg cucuk2 cam sate 2..hehehe..

No comments:

Post a Comment