Total Pageviews

Nov 11, 2010

Mencelah cket je..

Lately mmg bz menggila..mau x nya..keje kt opis yg keje hakikinya jgn kau cakapla cmane kan.tetonggeng tonggeng aku bt keje. dan bertambah plak bila aku menanggung keje org..huissshhh..smpai ke malam tepon xhenti2 bebunyi. Kena marah 2 biasakan dh namanya kuli batak..mmg telinga dh lali..tapi kekadang sentappp la jugak kalo kt dipihak yg benar tp disalah ertikan oleh org lain.

Xkira lah..mgg dpn aku nk cuti panjang jugak.blk kampung.dedua sekali..wohooo...bestnye. Plan xnk blk tp terpaksa blk ats sbb yg xdijangkakan (i talk u later ok)Kelantan vs Perak...mula2 mesti perak dl..pas 2 blk kelantan plak..hikksss..besbes..

Alahhh.. plan wekend bersama madidku xjadila wei..mlm nanti dgn segala kudrat yg ada aku akan menerima tetamu yg agak ramai dr belah si suami..mereka2 akan menjadikan rumahku sbg singgahsana utk bermalam kerna hari Ahad nanti anak sedara shah nikah..Hu3..penat mokcik nih.. selingsing lenganla aku mlm nie.membanting tulang bekerat kerat ni utk masak. sape nk tolong..moh..hehhee..acah je.

Tp xpe, akan kuperuntukan sejam duajam utk poye2 ngan kome2 sume..nantikan..xpon ptg nt aku yg serbu dl booth imah. alah sekangkang keranya ngan umah aku..heehe..

Bnyk aktiviti yg aku nk kongsikan kt cni, tp masa selalu mencemburui kt..xsmpt nk coloteh2 pnjg di sini sbb mulut ku xrenti bebel secra live kt tmpt keje . biasala kan kekadang aku suka bertekak ngan org yg xpaham bahasa nie..suke suke sesangat bila tgk dia kalah..muahahaha..jahat betul kau...kalo ada ms aku akan cite2 la ye..

No comments:

Post a Comment